perjantai 12. kesäkuuta 2009

Hitaasti hyvä tulee

Tosi omituista, omasta mielestä neulon ja neulon mutta ei vaan edisty. Ei myös ole mitään valmista mitä esitellä. Sacre du Printems-sukat ovat tosin kohta valmiit, olen pitänyt langankulua tarkasti silmällä että osaan päättää kuvioneuleen oikeaan kohtaan että jousteneule jatkuisi kuviosta luonnollisesti. Suunnitelmieni mukaan minulla pitäisi olla 34 kerrosta jäljellä ja sitten minä olen tosi hienojan sukkien omistaja. Ainoa mikä hieman harmittaa on se että olen juntannut niin hirmuisen tiukkaa että sukat ovat hieman ahtaa mutta toivon mukaa pieni pingotus auttaisi.
Raglan Leaf T-shirt edistyy aika mukavasti. Se on ihan kiva telkkari-neule, ikävä kyllä televisiosta tosi harvoin tulee mitään kiinnostavaa siispä sen neulominen jää aika harvaa. Lankavalinta ei tosin ollut kaikkein paras, kuvioneule häviää langan epätasaisuuteen.

2 kommenttia:

LenaL kirjoitti...

Wow, så snygg den tröjan kommer att bli! Har faktiskt haft ögonen på den själv, men nu är det inte läge för något till mej själv, det finns det som är viktigare för stunden :-)!

Sockan är kanonsnygg också!

Ha det så gott i sommarrusket!

Hanne kirjoitti...

Hej Lena

Jag kan rekomendera tröjan, den är snabb å simpel (inte ett evighetsprojekt som somligt annat...) perfekt TV-stickning och så blir det ju ingen sömmar heller.... Men jag förstår att det är mycket nu när du går från 1 till 3 barnbarn i nästan ett slag